Způsob dopravy
Česká pošta - doporučená zásilka   90 Kč

 

 

 

Balíček do 5 cm výšky, váha do 1 kg a hodnota do 500 Kč. Možné pouze u objednávek zboží malých rozměrů a hmotnosti.

Česká pošta - balík na poštu
velikost S (do 35 cm) 110 Kč
velikost M (do 50cm) 140 Kč
velikost L (do 100 cm) 190 Kč
Velikost XL (do 240 cm) 340 Kč

 


Česká pošta - balík do ruky

velikost S (do 35 cm) 140 Kč
velikost M (do 50cm) 170 Kč
velikost L (do 100 cm) 210 Kč
Velikost XL (do 240 cm) 360 Kč

GLS 140 Kč
Balík s doručením na Vaši adresu, 3 pokusy o doručení, informování pomocí SMS a e-mailem, možnost upravit si datum a čas dodání zásilky pomocí webové aplikace. Hmotnost do 15kg.
V případě vyšší hmotnosti balíku je cena stanovena individuálně. Před odeslání zásilky Vás budeme informovat o výši dopravních nákladů.

 

 

GLS Point 110 Kč

 

 

Služba ShopDeliveryService umožňuje zákazníkům nechat si zaslat balík přímo do jednoho z výdejních míst GLS, kde si jej mohou pohodlně,vyzvednout v průběhu následujících 5 pracovních dní. Jakmile balík dorazí do zvoleného ParcelShopu, příjemce obdrží avízo (e-mail+SMS). Možné odeslat balíky do 15 kg.

 

 

Osobní odběr    ZDARMA
Osobní odběr na naší provozovně Před Skalkami II 3001/7, Praha 10.
Způsob platby
Česká pošta dobírka    70 Kč

 

 

GLS dobírka   30 Kč

 

 

Platba předem převodem   ZDARMA

 

 

Přeprava zboží a převzetí zásilky

 

 

 

  • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  • DPD je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. DPD obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den. Termín doručení zásilky je možný změnit pomocí webové aplikace.
  • Zásilku přebírá zákazník a zásilka není poškozena – Jsou 3 pracovní dny na otevření zásilky a překontrolování obsahu. Pokud bude zboží poškozeno, V takovém případě prosím vyplňte náš formulář Zápis o škodě. Poté může e-shop, tedy pouze odesílatel, uplatnit reklamaci. Vyplnit Zápis o škodě