Velká sada na renovaci a leštění světlometů CR-002

Kód: 293
Značka: N.E.T.Praha
695 Kč 574,38 Kč bez DPH
Skladem (2 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jedno balení vystačí na renovaci a vyleštění plexi kryty kabiny větroně/letadla, velkého plexištítu motocyklu, předních a zadních světel dvou osobního automobilu.• pro odstranění vrypů, důlků od kamínků, oděrek a jiných povrchových vad u součástí z tvrzených nejen čirých plastů určených pro motorismus, letectví i ochranné pomůcky.• K použití potřebujete pouze běžnou či aku vrtačku a vodu s trochou přípravku na mytí nádobí či tekutého mýdla.• Produkt není určen pro renovaci skleněných světlometů! Obsah balení: • UNAŠEČ 75mm (suchý zip) - používá se pro broušení a leštění pomocí kotoučů opatřených suchým zipem klasickými i akumulátorovými vrtačkami.• BRUSNÉ KOTOUČE 75mm (suchý zip) – zrnitost 320(pro velmi poškozený povrch), 600, 1000, 1500 po dvou kusech, čtyři kusy zrnitosti 2000.•2 x MOLITANOVÝ LEŠTÍCÍ KOTOUČ 75mm (suchý zip)• LEŠTÍCÍ PASTA CAREX 150g Správnou aplikací dosáhnete: • maximální možnou svítivost plastových světlometů (nedochází k rozptylu a útlumu světla jejich narušeným povrchem)• bezchybného průhledu přes plexi kryty kabin letadel, plexiskla přileb, motocyklů a sidecar• dokonalého lesku neprůhledných plastů•profesionálního vyleštění povrchu měkkých kovů bez chemického narušení jejich povrchu (hliník, měď, mosaz) Samotná renovace vyžaduje trochu trpělivosti, neslibujeme zázraky v podobě jednoduchého nanesení pasty hadříkem a setření po zaschnutí. Takto fungují agresivní látky, které chemicky působí na povrch a mění jeho strukturu. Takový povrch může pak být na slunci náchylnější na žloutnutí, praskání změnami teplot v zimě a v létě, kdy se stává křehkým apod. Pokud je povrch chráněn čirým lakem, zkuste jej zaleštit. Nebude-li to možné, odstraňte krycí lak broušením pomocí kotouče P320 a dále již pokračujte podle návodu na použití, který naleznete na těchto stránkách a na zadní straně balení výrobku.PRINCIP RENOVACE Chcete-li se zbavit vady hluboké 0,1 mm na povrchu materiálu, pak tento povrch musíte zbrousit o 0,1 mm a poté zaleštit. Přípravky, které povrch naleptají, jsou z hlediska výše uvedených nevýhod NEBEZPEČNÉ a pokud se jedná o NANO technologii, ta je účinná proti usazování nečistot, jelikož i bezchybně vyleštěný povrch je tvořen molekulami o určité velikosti a NANO částice vyplní jejich neviditelné mezery, ve kterých se nečistoty usazují, ty pak po povrchu sklouznou. Je jedno, jaké množství NANO částic naneseme, využijí se pouze ty k zaplnění mezer mezi molekulami. Pokud by měly NANO částice zarovnat vadu hlubokou 0,1mm, pak by musely mít v metrech velikost 0,00001m. NANO částice však mají velikost 0,000000001 m, tudíž je to logicky nemožné.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: